Tämmöistä pientä virkkausta on nyt tulossa. Bolero olisi tarkoitus tämän olla. Lanka on Novitan Miami. Kokeilen ihan ilman mallia miten onnistuu :)
Tänään olisi vielä mahdollisuus ilmoittautua KYH:iin, mutta kyllä se minun kohdaltani jää ensi kesään.
Jotenkin on tämä alku "kesä" mennyt ohi huomaamatta. Johtuu varmasti ilmojen kylmyydestä. Ostin vasta nyt siemeniä, kun ajattelin viljellä vähän tilliä ja hernettä ym. Ja nyt sataa ja on tosi viileää + 9,1, en tänään saa niitä siemeniä multaan. Vaan eiköhän kesä jatku siellä elokuussa, että kasvit ennättää kasvaa. Kyllä lämmintä täytyy jossain vaiheessa tulla.

Niin minulla on ollut tänä keväänä vähän huono olo ja en ole jaksanut päivittää kaikkea blogi-ystävien lähettämiä juttuja. Maten blogissa on minulle jotain, Nätti-Rätin blogissa myös. Tualta sain yhtenä päivänä postia, kirje sisälsi kortin ja geishasuklaapatukan oli muuten ihana asia just sille päivälle, sanotaanhan että suklaa tekee hyvää. Kiitos teille. Jospa minä nyt vähän tästä kuntoutuisin parempaan oloon. Nämä lääkkeet on syynä tähän puolikuntoisuuteen, mutta eiköhän se tästä. :)

Tänään on hyvä mieli edelleen kun voitin leikkimielisen kisan Lintu-unelmia blogissa. Luonto on ollut minulle tärkeä asia aina.