Nyt sitten pitäisi vastata alla oleviin kysymyksiin

 Milloin aloitit blogisi?

22.07.2010

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?

Kaikista tekemistäni käsitöistä, arkipäivän puuhista, syöpäsairaudestani.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?

No jaa semmoinen aloittelijan blogi,  ja se että se on minun blogini

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?

Halu panna kädentaidot esille ja on mukava puuhata eläkkeellä kaikkea kivaa

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

Blogi muuttuu koko ajan kuvien ja tekstin myötä

Yllätys odotti minua Askartelua&Elämänmakuja blogissa. Tuta oli myöntänyt minulle tämän tunnustuksen.  Kiitos Tuta.

Olen muutenkin yllättynyt tästä blogi-ihmisten ystävällisyydestä ja mukana elämisestä. Ihan kokonaan uusi maailma on auennut.

 

Minä jaan tämän tunnustuksen näihin viiteen blogiin

Tainan Nukkekaappi

Varrelta Virran

Nunnukan Näpertelyt

Raitalammas

Sivutasku